« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
در همایش شهرداران استان عنوان شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت ستاد خدمات سفر و استقبال از نوروز عملا آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمد روستا در همایش شهرداران استان گفت در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان زیباسازی سیما و منظر شهری با حرمت ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

روستا:کهگیلویه و بویراحمد مهیای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز شد 

روستا به هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها و طرح‌های نوروزی تاکید کرد و افزود: همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی و خصوصی با شهرداری ضروری است.

وی تصریح کرد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، پوشش نقاط حفاری شده، تعمیر بخش‌های پیاده‌رو، بازسازی جداول و ترمیم خط‌ کشی معابر از برنامه های عمرانی استقبال از نوروز است.

 روستا عنوان کرد: ساماندهی مبلمان شهری، روشنایی خیابان ها، معابر و ورودی شهرها، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک سال نو، فعال بودن کارکنان خدمات شهری و فضای سبز، آتش‌نشانی، خدمات موتوری، نظافت عمومی محلات مختلف شهرها و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: فضای شهرها، تبلیغات و برنامه‌های شهری باید متناسب با فضای عیدانه و ماه فضیلت و ماه قرآن باشد و از فضاهای حسینیه ها و مساجد به خوبی بهره‌ گرفته شود.

معاون عمرانی تاکید کرد که در آستانه سال جدید و با هدف ساماندهی وضعیت شهرهای استان ساماندهی فعالیت‌های خدمات شهری قابل رصد خواهند بود تا فصل جدیدی از خدمت‌رسانی و آبادانی شهری ایجاد شود.

روستا با بیان اینکه اقدام موثر شهرداری ها در استقبال زودتر از نوروز و فرصت برنامه‌ریزی و اجرا برای شهرها باید مورد توجه باشد عنوان کرد: در برنامه‌های عیدانه مجموعه فعالیت‌های ایام پایانی سال و تحویل سال جدید، شهرداری ها پیشران کار هستند و باید با آنها همکاری و حمایت شوند. 

معاون عمرانی تاکید کرد که بخشداران در مراکز بخش ها و دهیاران هم در روستاها به وضعیت این مناطق رسیدگی و در آماده سازی برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز اقدامات لازم را مدنظر داشته باشند.

وی اظهار داشت: هرگونه کنده کاری و حفاری خیابان ها از سوی دستگاه های خدمات رسان تا بعد از تعطیلات نوروز ممنوع است.

معاون عمرانی تاکید کرد در هرجایی از سطح شهرهای استان کنده کاری یا حفاری خیایان و یا کوچه ای صورت گرفته سریعا نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

روستا همچنین خاطرنشان کرد: سال آینده میزبان دومین کنگره ملی شهدای استان هستیم، شهرداران اقدامات لازم برای استقبال از این کنگره را انجام دهند.

وی گفت: شهرداران نسبت به نصب بنرهای کنگره شهدا، آذین بندی شهرها، نصب پرچم و تصاویر شهدا اقدام کنند.

روستا بیان کرد: اقدامات لازم در ورودی و خروجی شهرها صورت گیرد و کهگیلویه وبویراحمد آماده برگزاری این کنگره ملی شود.

معاون امور عمرانی استانداری اظهار داشت: بخشداران و دهیاران هم موظف هستند که فضای بخش ها و روستاها را به سمت برگزاری این کنگره ملی سوق دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: